Zeit: | 8. Mai 2024, 14:00 – 15:00 Uhr |
---|---|
Referent*in: | Richard Powers und Simone Loewe |
Veranstaltungssprache: | englisch |
Modus (Ort): | online |
Download als iCal: |
|
Instructors and students must be critically aware of Artificial Intelligence–the ways it enhances learning and the drawbacks. But how do we gain this awareness and promote with students? This webinar covers best use practices, "prompt engineering," academic integrity considerations & AI detectors, John Spencer's "vintage innovations" applications, and Ethan Mollick's seven approaches for students. Participants will have chances to share their experiences and ideas.
Teilnahme ohne Anmeldung. Klicken Sie auf den Webex-Link um an der Veranstaltung teilzunehmen.
Sie haben Fragen zu ILIAS oder interessieren sich für weitere Workshop-Themen? Besuchen Sie die Seite "ILIAS-Kurse gestalten".
Diese Veranstaltung findet im Rahmend des Projekts digit@L statt. Das Projekt „digit@L - Digitales Lehren und Lernen an der Universität Stuttgart: Boost. Skills. Support.“ wird gefördert durch die Stiftung Innovation in der Hochschullehre.